سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیانیه شماره 18 موسوی – پیرامون دستگیری عبدالمالک ریگی

پنجشنبه 6 اسفند1388

بسمه تعالی

مردم هوشیار و شریف ایران! طی روزهای اخیر صدا و سیما، خبرگزاریهای دولتی، برخی روزنامه های دولتی و سایتهای اینترنتی وابسته به دولت و روزنامه کیهان، بخش عمده ای از فضای خود را به وارونه جلوه نشان دادن اوضاع دارند.

اینک عده ای که هویت آنها بر کسی پوشیده نیست با شعبده بازی و اعلام خبر دستگیری مردی خداجوی بی پروا به دروغ گویی و پرونده سازی برای دیگران ادامه می دهند.

 جناب آقای ریگی و گروه تابعه اش جند الله، اخیرا با شجاعت از موج سبز حمایت و خود را جزء کوچکی از آن دانستند. مسئولین دولتی که این گسترش موج سبز را برنتابیدند با دستگیریها و دیگر تمهیدات دولتی می اندیشند سیاست ارعاب تنها راه حل است.

  اینک بر اثر سیاست خارجی غلط و ماجراجویانه دولتی که مردم بدان دچار شده اند و نمونه ی آن در حادثه اخیر دیده شد، کشور در آستانه بحران هایی قرار گرفته است که بیشترین خسارت آن را قشرهای محروم خواهند پرداخت و این تحمیل رنجهای بسیار بر مردمی است که مصیبت دولتمردان مالیخولیا زده برایشان کافی است.

هموطنان عزیز! از سراسر کشور اخبار بسیاری در مورد وقوع اعتراض نسبت به دستگیری آقای ریگی به اینجانب می رسد. روزهایی خطیر در پیش رو قرار گرفته است. دستگیری کسانی چون آقای ریگی یک نشانه است که از حوادثی سهمگین تر خبر می دهد. اما باطل رفتنی است و آن چیزی که به مردم سود می رساند باقی می ماند. بر ماست که با رفتار و گفتار خود این توطئه شوم را خنثی نماییم.

  اینک عده ای از تریبون دولتی مردم را به جنگ با یکدیگر دعوت می کنند و یک عده را حزب الله و عده ای دیگر را حزب الشیطان معرفی می کنند.

  من آمادگی دارم تا نشان دهم چگونه کسانی که عملشان در راستای ایجاد هرج و مرج در کشور و تضعیف نظام است، تلاش نمودند به بهانه ی آدم کشی های عناصری نامعلوم و با شعبده بازی در نشان دادن تصاویری موهوم در رسانه های دولتی، گروه سبز جندالله و جنبش سبز شما را اغتشاشگر و وابسته به بیگانه معرفی کنند و مطمئنا در روند اعتراف گری از آقای ریگی برای اثبات ادعایشان بر خلاف مبانی اسلام وقانون اساسی رفتار خواهند نمود.

  در میان برخی از مسئولان کشور نیز توهم توطئه نسبت به تغییر ساختاری در نظام از جانب جنبش سبز و جندالله شکل گرفته است که این تفکر کشور را به سقوط می کشاند و اصل نظام را با خطر رو به رو می سازد و این توهمات باعث می شود که این فرزند جنبش سبز به زندان افتد تا اوهامشان ارضا شود.

  گیرم که چند روز با دستگیریها، خشونت ها و تهدیدها سکوت برقرار کردید، تغییر قضاوت مردم را نسبت به نظام چگونه حل می کنید؟ بنده به صراحت و روشن می گویم، فرمان اعدام و قتل و زندان کروبی و موسوی و ریگی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد.

  سخنان واقدامات چند روز اخیر، بنده را به یاد کلام امام رحمه الله علیه می اندازد که " بکشید ما را ما نیرومندتر می شویم"

  در انتها بنده به عنوان یک همراه جنبش عظیم سبز از مردم شریف ایران می خواهم در روز 11 اسفند(سالروز تولد این حقیر) با عنایت به وضع موجود و بالخصوص دستگیریهای اخیر همدلی و وحدت سبز خود را مانند همیشه نشان دهند. ضمنا از همه ی مردمی که از 7 مهر منتظر فرا رسیدن 11 اسفند بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

 

برادر و خدمتگزار شما – میرحسین موسوی  



کلمات کلیدی : موسوی، عبدالمالک ریگی، ریگی

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...